شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۴۵:۵۷

شرکت کشتیرانی OOCL امسال کالای بیشتری حمل کرد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت کشتیرانی Orient Overseas Container Line (OOCL) شروع خوبی را در سال 2017 میلادی داشته است بطوریکه در 3ماهه منتهی به پایان مارس  میزان حمل محموله‌هایش 7درصد رشد کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، این شرکت کشتیرانی هنگ کنگی طی 3 ماهه زمستان 2017 نزدیک به 1.47 میلیونن TEU کالا جابجا کرد. شرکت OOCL در مدت مشابه سال گذشته 1.37 میلیون TEU کالا جابجا کرده بودکشتیرانی OOCL اعلام کرد که در این مدت 393 هزار و 469 TEU در مسیر Trans-Pacific جابجا کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان ‌می‌دهد.

در همین حال، شرکت OOCL موفق شد طی زمستان امسال 17 درصد کالای بیشتری در مسیر اروپا-آسیا حمل کند و مجموع جابجایی محموله‌های خود را به 251 هزار و 289 TEU برساند. در مسیر Trans-Atlantic نیز این شرکت 4 درصد بار بیشتری جابجا کرد و جابجایی کالا در این مسیر را به 100 هزار و 861 TEU رساندبا وجود این، حجم محموله‌های جابجا شده این شرکت در مسیرهای داخل آسیایی و آسیا-استرالیا 1.4 درصد کاهش یافت و به 724 هزار و 398 TEU رسیددرآمدهای OOCL در این مدت با 6.4 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 1.18 میلیارد دلار رسید. درآمد این شرکت در مسیر آسیا-اروپا به تنهایی 28.9 درصد افزایش داشتمیانگین درآمد هر TEU این شرکت 0.6 درصد کاهش یافت. ظرفیت بارگیری این شرکت آسیایی نیز 0.9 درصد افزایش یافته است.



  کد خبر : 3585
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :